♥دوستت دارد♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥دوستت دارد♥

 

 

تا توهستی ...


زندگی از آن من است 
نفس میکشم با نفس هایت
مرد زندگی من ٬ ببخش این لیلی مجنونت را


که تا بیکرانه دوستت دارد

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت18:08---2 بهمن 1392
سلام آبجی من اومدمبابا آبژی شپیده..ژون داداش شجاد این آهنگو عوض کن.. خوپپپپپپپپپپپپپییییییییییییششش شششش
خووووش اومدی اووووووووووف چچلم کلدی باوشه عوض میتونم!!!!!!!


♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت16:36---2 بهمن 1392
هركي كه خودشو بگيره كه شاخ نيست چاه توالت ما هم بعضي وقت ها هم ميگيره ♥♥♥
لایــــــــــــــک


reza
ساعت13:16---2 بهمن 1392
خودم قبول دارم کهنه شده ام

آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت

بنویس و برو . . .
اااااااااواااااااااا این حرفاچیه!!!!!!!!!


sajjad
ساعت22:53---1 بهمن 1392
خوپیــــــــــــــــــــــــــ ـــــش

خوپیــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــش
آفلین!!!!!!!!!!ناسی ناسی بخواب عزیزم


sajjad
ساعت22:15---1 بهمن 1392
آبجی این آهنگ چیه گذاشتی فداتشم..اصلا چی میگه این آهنگ...من که با این آهنگ خوابم برد..خوووووووووپپپیییییییییشششش ش
ااااااااواااااااااا داداش اهنگه تایتانیک هستشاااااااااااااااااااااا!ی مدت باشه بعد عوض میکنم!!!!


sajjad
ساعت13:54---1 بهمن 1392
سلام به آبجی سپیده خودم..آبجی نیستی کجایی دلم برات تنگیده هاااااااا..آپ کردم منتظرتم آبژی ژونم !!!
همینجام گلم باوشه میام سرمیزنم


sajjad
ساعت22:54---30 دی 1392
مثل همیشه گل کاشتی آبجی گلم
قربونت


sajjad
ساعت22:50---30 دی 1392
کنارم که باشی ، دنیا که هیچ خودم هم یادم میرود..آن قدر محو چشمانت میشونم که احساس میکنم بدون تو وجود ندارم...آپ زیبایی بود آبجی
فدااااااااااااااااات عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ